Din bæredygtige foreningsadminstrator

Om MedlemsKontoret

Det er spild af ressourcer, at 100 foreninger sender hver sin kasserer på kursus for at administrere hver sin forening med hver sit it-system, når 1 veluddannet mand kan administrere alle 100 foreninger med 1 professionelt it-system!

Kontigentopkrævning  til 10 kr/opkrævning + Betalingsservice gebyr

Hvem er MedlemsKontoret.dk ApS
MedlemsKontoret.dk blev startet som personligt ejet firma i 2009. 1. januar 2018 blev firmaet omlagt til ApS

Ole Bolt
Stifter, ejer og it-ekspert. Har haft egen virksomhed i 35 år, bl.a. som elektronikingeniør, hvoraf har de sidste 20 år har haft hovedvægt på support til it-administration. Har medvirket som initiativtager, idémand og bestyrelsesmedlem ved start af flere virksomheder og foreninger.

Formål og Ide

Formål
MedlemsKontorets formål er at hjælpe danske klubber og foreninger med administrationen og med at gøre bestyrelsesarbejdet nemmere og mere attraktivt.

Ide
Det er spild af ressourcer, at 100 foreninger sender hver sin kasserer på kursus for at administrere hver sin forening med hver sit it-system, når 1 veluddannet mand kan administrere alle 100 foreninger med 1 professionelt it-system!

MedlemsKontoret.dk stiller personale og markedets mest avancerede administrative it-løsning til rådighed som et tag-selv-bord, hvor klubber og foreninger kun betaler en lille brøkdel alt efter deres størrelse og behov.

Selv meget store medlemsorganisationer kan ikke udnytte MedlemsKontorets kapacitet fuldt ud. Den enkelte forening mærker derfor ikke, at MedlemsKontorets computere og programmer også betjener mange andre – bortset fra, når regningen skal betales. Så er MedlemsKontorets omkostninger nemlig fordelt på et meget stort antal brugere. Derved får både store og små klubber råd til at være med.