Din bæredygtige foreningsadminstrator

Handelsbetingelser hjælp

Ofte stillede spørgsmål – FAQ – I forhold til handelsbetingelser

Hjælp – FAQ – til handelsbetingelser

Nedenfor finder du svar på de mest almindelige spørgsmål

Skal der underskrives kontrakt på aftalen?

Nej!
Vi bruger ikke kontrakter, bindingsperioder og opsigelsesfrister.
Vi lever af tilfredse kunder, som betaler måned efter måned.

Se i øvrigt forretningsbetingelser.

Er der en bindingsperiode og opsigelsesfrist?

Nej!
Vi bruger ikke bindingsperioder og opsigelsesfrister.
Hvis I holder op med at betale, holder vi op med at arbejde.
Vi lever af tilfredse kunder, som betaler måned efter måned.

Se i øvrigt forretningsbetingelser.

Er der telefonsupport?

Ja!
Klubber / foreninger / virksomheder som betaler grundydelse har telefonsupport, for de to registreret kontaktpersoner.

MedlemsKontoret.dk hjælper sine kunder med hurtige svar på administrative og regnskabstekniske spørgsmål. Vi har telefonerne åbne både i dag- og aftentimer, og du kommer næsten altid til uden ventetid! Ring og hør nærmere om, hvad vi kan gøre for din.

Hvorfor skal der betale oprettelsesgebyr?

Fordi det koster os mange timers arbejde at oprette en ny kunde, og et gebyr til WinKAS Pro og/eller e-conomic, for oprettelsen af ny kunde.

Uden oprettelsesgebyr ville det koste os et tab, hvis en ny kunde springer fra efter kort tid. Vi syntes ikke det er rimeligt, at et sådan tab skal fordeles ud over de andre kunder.

Hvorfor skal Grundydelse og Medlemsdatabase betales månedsvis forud?

Ved at kræve forudbetaling for Grundydelse og medlemsdatabase opnår vi tilstrækkelig sikkerhed mod dårlige betalere, så vi kan undlade at bruge tid på kontrakter med bindingsperioder. Derved kan vi holde lavere priser og stille vores kunder mere frit.

Til gengæld faktureres månedsvis bagud for f.eks. foretagne opkrævninger og bogførte bilag, da det nogle gange kan være svært at forudsige omfanget af dette arbejde.